Novinky5. November 2024
Úroveň digitalizace na českém pojistném trhu 2024
Předběžné výsledky studie SOFTEC
04 Jun 2024
Tatra banka každoročně pořádá akci Tatra banka Top Supplier Day, během které oceňuje své partnery za úspěšnou spolupráci v kategoriích Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal první místo v kategorii Customer Experience (CX) za projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“. Tato funkcionalita umožňuje klientům Tatra banky sledovat průběh jejich žádosti o hypoteční úvěr v reálném čase prostřednictvím mobilní aplikace.
Ocenění je výsledkem hlasování více než 900 zaměstnanců Tatra banky, přičemž finální výběr uskutečnili členové představenstva. Tento úspěch vnímáme jako potvrzení kvality naší práce a schopnosti přinášet inovativní řešení, která zlepšují zákaznickou zkušenost.
Projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“ přináší klientům Tatra banky možnost průběžně sledovat stav jejich žádosti o hypoteční úvěr, vidět všechny kroky, kterými žádost prochází, jakož i získat přehled o parametrech úvěru. Tato funkčnost zvyšuje transparentnost úvěrového procesu a poskytuje klientům důležité informace, čímž zlepšuje jejich celkovou zkušenost při interakci s bankou.
Naše spolupráce s Tatra bankou je dlouhodobá a založená na partnerském přístupu. Spolupracujeme na více aktivitách a procesech v různých segmentech banky. Jsme hrdí na to, že můžeme přispívat k modernizaci a zlepšování bankovních služeb pro jednu z nejvýznamnějších a najinovativnějších bank nejen na českém trhu.
Snaha o inovace a zlepšování zákaznické zkušenosti je jedním z hlavních důvodů, díky které jsme získali toto prestižní ocenění. Věříme, že náš inovativní přístup a řešení budou i nadále přinášet vysokou přidanou hodnotu jejím klientům.
Novinky
Novinky5. November 2024
Předběžné výsledky studie SOFTEC
Novinky5. February 2024
Konzultačně-technologická společnost SOFTEC dnes oznámila, že vytvořila unikátní řešení, díky kterému dokážou firmy a jejich klienti velmi jednoduše a při nízkých nákladech podepsat smlouvy se spolehlivou právní akceptací, prostřednictvím tzv. kvalifikovaného podpisu klienta s kvalifikovaným časým razítkem. Toto řešení odpovídá nejnovější platné EU legislativě (eIDAS), navíc je uživatelsky přívětivé. Unikátnost spočítá v tom, že kvalifikovaný podpis lze provést bez předchozí přípravy, bez nutnosti návštěvy klientů na pobočce a bez dalších omezujících či procesně náročných podmínek, jak je jindy při použití kvalifikovaného elektronického podpisu běžné. Není k němu potřeba žádný speciální hardware, žádná dodatečná hesla nebo úkony. Stačí využít stávající možnosti, které nabízí kupříkladu biometrie obličeje za použití dokladu totožnosti, případně nejrůznější smart klíče. Řešení umožňuje dodržení písemné formy uzavírané dohody se zabezpečením identifikace podepisujícího klienta. Podle dostupných informací je s tímto řešením SOFTEC první firmou ve středoevropském regionu.
Novinky12. December 2023
Autorkou obrázku je 12-letá Janette, studentka sedmého ročníku ZŠ v Piešťanech. Jejím největším koníčkem je umění a kreslení, kterému se odmalička věnuje. Janette chodí na výtvarku, je kreativní v mnohých směrech a v její náhradní rodině, v Centru pro děti a rodinu v Piešťanech, je velmi oblíbená a aktivní.
Novinky2. November 2023
Významná konzultačně-softwarová společnost SOFTEC dnes oznamuje příchod nového marketingového ředitele. Stal se jím Marek Gešo (48), který do firmy přichází z Accenture, kde naposledy působil jako ředitel marketingu a komunikace pro sedm zemí střední a východní Evropy a člen evropského vedení marketingu a komunikace. V SOFTECU bude jeho hlavním úkolem posílení značky firmy jako preferovaného poskytovatele technologických služeb a řešení pro přední firmy a vládní organizace v regionu a jako atraktivního zaměstnavatele pro technologické nadšence.