
Novinky5. February 2025
Úroveň digitalizace na českém pojistném trhu
Předběžné výsledky studie SOFTEC
Novinky02 Nov 2023
Významná konzultačně-softwarová společnost SOFTEC dnes oznamuje příchod nového marketingového ředitele. Stal se jím Marek Gešo (48), který do firmy přichází z Accenture, kde naposledy působil jako ředitel marketingu a komunikace pro sedm zemí střední a východní Evropy a člen evropského vedení marketingu a komunikace. V SOFTECU bude jeho hlavním úkolem posílení značky firmy jako preferovaného poskytovatele technologických služeb a řešení pro přední firmy a vládní organizace v regionu a jako atraktivního zaměstnavatele pro technologické nadšence.
Gešo si přináší více než 20-tileté zkušenosti z integrované marketingové komunikace v odvětví konzultačních a IT služeb. Své zkušenosti získal ve společnosti Accenture, jedné z nejhodnotnějších značek na světě v oblasti IT služeb, kde se podílel i na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastoupil v roce 1998 ještě jako student a od roku 2000 zastával různé pozice v segmentech B2B, korporátní komunikace a B2C employer brandingu a náborového marketingu.
„SOFTEC považuji za přední IT firmu se slovenskými kořeny a silným etickým kodexem, která klientům z nejrůznějších odvětví přináší přes 30 let skutečnou hodnotu prostřednictvím technologických služeb a řešení. Zároveň je atraktivním zaměstnavatelem pro více než 400 odborníků. Věřím, že se nám podaří posílit další růst nejen na českém a slovenském trhu, ale i v dalších evropských zemích, zejména v Rakousku, Beneluxu, Balkáně nebo severní Evropě,“ říká Gešo.
Je absolventem Národohospodářské fakulty Ekonomické univerzity v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje hře na bicí (koncertní hráč Paľo Drapák Bandu). Mezi jeho koníčky patří také sport.
Peter Morávek, výkonný ředitel SOFTEC, jeho nástup komentuje slovy: „Jsem rád, že jsme získali další významnou posilu potvrzující, že jsme atraktivním zaměstnavatelem i pro experty s mezinárodními zkušenostmi. Věřím, že nám Marek pomůže růst v oblasti digitálních transformací klientů i dále budovat a rozvíjet samotnou značku SOFTEC.“
Řešení a služby společnosti dnes využívají klienti v šestnácti zemích střední a východní Evropy. K těm nejvýznamnějším patří skupiny VIG, Erste, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 nebo Orange.
Novinky
Novinky5. February 2025
Předběžné výsledky studie SOFTEC
12. December 2024
Autorem obrázku je 9-letý Markus, který žije v Centru pro děti a rodiny v Martině. Markus je veselý a hravý druhák na základní škole. Má rád aktivní pohyb a tvoření, co se odráží na jeho zájmech. Nedávno začal chodit na fotbalové tréninky, protože toužil být součástí týmu a zažít radost ze hry. Mimo sportu miluje kreslení a zvířátka. V SOFTECu podporujeme mladé talentované a ambiciózní lidi, kteří nemají lehkou startovací pozici. Věříme, že i díky naší podpoře má každý šanci namalovat si budoucnost, o které sní.
4. June 2024
Tatra banka každoročně pořádá akci Tatra banka Top Supplier Day, během které oceňuje své partnery za úspěšnou spolupráci v kategoriích Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal první místo v kategorii Customer Experience (CX) za projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“. Tato funkcionalita umožňuje klientům Tatra banky sledovat průběh jejich žádosti o hypoteční úvěr v reálném čase prostřednictvím mobilní aplikace.
Novinky5. February 2024
Konzultačně-technologická společnost SOFTEC dnes oznámila, že vytvořila unikátní řešení, díky kterému dokážou firmy a jejich klienti velmi jednoduše a při nízkých nákladech podepsat smlouvy se spolehlivou právní akceptací, prostřednictvím tzv. kvalifikovaného podpisu klienta s kvalifikovaným časým razítkem. Toto řešení odpovídá nejnovější platné EU legislativě (eIDAS), navíc je uživatelsky přívětivé. Unikátnost spočítá v tom, že kvalifikovaný podpis lze provést bez předchozí přípravy, bez nutnosti návštěvy klientů na pobočce a bez dalších omezujících či procesně náročných podmínek, jak je jindy při použití kvalifikovaného elektronického podpisu běžné. Není k němu potřeba žádný speciální hardware, žádná dodatečná hesla nebo úkony. Stačí využít stávající možnosti, které nabízí kupříkladu biometrie obličeje za použití dokladu totožnosti, případně nejrůznější smart klíče. Řešení umožňuje dodržení písemné formy uzavírané dohody se zabezpečením identifikace podepisujícího klienta. Podle dostupných informací je s tímto řešením SOFTEC první firmou ve středoevropském regionu.